Semla!!

Då har man hävt i sej två semlor idag! Inte bra.. :S
Det ända man tänker på nu förtiden är semla :S
Usch va fett!!

Har varit på Tupperware och ljusparty nu ikväll hos Malin :)
Så nästa onsdag ska man ha ett eget :)
Ni som vill komma är välkomna! Hör av er senast 24e! :) 

Nån som är vääldigt avundsjuk!! Herregud, de är såå många som  bloggar som man har sett fått en massa joll  kommentarer, å nu händer de mej, haha.. till den som skrev "Märks så väl att du är en ung omogen människa....prat om baslåda och kjolpaket i en bil som det ska fraktas barn i....Oj Oj OJ!!!!!" För det första SLUTA LÄS omogna kvinna! (antar att de är en tjej, killar brukar vara lite mognare på den fronten) För de andra VEM har sagt att jag ska åka runt å spela musik när jag har barn i bilen? Det finns barnvakter plus att jag inte har Wille varje vecka å flickan i magen har en pappa som hon kan vara med om jag skulle vilja åka lite själv å få egen tid..    Sen skrev jag att de var NÄSTAN som kjolpacket.. om man ska vara mer exakt så är de ett skydd som skyddar lacken på bilen bättre, men de såg finare ut iaf.. så ursäkta så mycke att man skrev nästan som kjolpacket om de är nån som hakar upp sej så mycket på det.. Skrattretande!!! Sen är de löjligt att man inte ska kunna skriva vem man är..

Kommentarer
Postat av: Therese

Det är inget att bry sej om =) Nån som är avundsjuk bara, dom som brukar skriva spydiga inlägg vågar aldrig skriva vem dom är. har sett det på flera ställen.

2011-01-18 @ 23:25:07
Postat av: Malin

Strunt i den dära Elin, bara fjantig som kommenterar sånne!! Vi som känner dig vet att du inte skulle spela med hög volym med W är med.

2011-01-19 @ 08:41:10
URL: http://malinbossen.blogg.se/
Postat av: evelina

Men jävlar vad sugen jag blev på semla nu då, gud vad länge sen man käkade det :p



Och angående den löjliga kommentaren du fick så tycker jag att du bara ska skita i den, det är säkerligen någon som är avundsjuk, annars så skulle hon/han? inte varit så fjantig att ödsla energi på att skriva någon elak kommentar till någon annan, dålig stil och verkligen fegt att kläcka ur sig massa skit och inte stå för vem man är! Kram

2011-01-19 @ 20:55:18
URL: http://evelinagabriella.blogg.se/
Postat av: Emma

haha.. kan inte göra annat än skratta... fjantiga kommentarer finns det gott om, LÖJLIGT va ordet!!! tippar också på avundsjuka!



tack för inbjudan elin, tyvärr kan jag inte komma, hoppas det var ok att svara här =) roligt med uppdateringar här så man får följa hur det går för er & lillflickan i magen =) myysigt, och fort går det! kram /emma.

2011-01-23 @ 00:03:55
URL: http://emmarias.blogg.se/

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0