Subaru Outback 2011!




Den blir våran i Mars:)

Har varit å kollat och provkört en igen nu ikväll!
Var till Dahlblomsbil i Gävle.. Dom kunna varkligen pruta iaf och vilka snälla försäljare!
Ska ni köpa en Subba så köp den där! T har ju ringt å kollat runt lite överallt..
å de var dom som var billigast iaf! :)
Kommer verkligen att sakna min lilla V50! Men de ända jag kommer att sakna är just färgen på den..
för den färgen är jag verkligen nöjd med!
Men denna gråa bil, tonade rutor, och nå på sidorna (nästan som kjolpacket, kommer inte ihåg va de hette)
Vinge och en bas i den så blir nog detta toppen!! :) Kanon bil, slipper iaf min krångel bil med en massa fel på!
ska verkligen bli skönt ändå att få iväg den nu när de ändå finns lite värde kvar i den.. om nått år får man ingenting för den :S

Imorgon ska jag på ljus och Tupperwareparty! :)
Men de finns för mycket som man vill ha på ljuspartyna så man blir ju galen!
Så man får se vad som köps! :)
Nu ska jag hoppa in i duschen sen lägga mej.. hoppas kunna sova bättre denna natt..
tråkigt när man ska få foglossning på nätterna och ont i magen när man ligger på magen! :/
Men de är ju inte så långt kvar nu iaf :)
Bye!

Kommentarer
Postat av: evelina

Vilken fin bil, hoppas ni blir nöjd med den :-) Kram

2011-01-18 @ 12:25:44
URL: http://evelinagabriella.blogg.se/
Postat av: Förundrad

Märks så väl att du är en ung omogen människa....prat om baslåda och kjolpaket i en bil som det ska fraktas barn i....Oj Oj OJ!!!!!

2011-01-18 @ 21:06:52
Postat av: evelina

Ja helt toppen det skulle vara, vad mycket man förhoppningsvis skulle få gjort då :-)

Ja jag får hoppas att det kommer funka bra, men svårt med hur man ska hinna med, barna kommer ju givetvis först.



Försår William att han ska bli storebror och så då? :-) Kram

2011-01-18 @ 21:12:04
URL: http://evelinagabriella.blogg.se/

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0