Sool

Har lämnat lilla älsklingen på dagis idag! :( Nu kommer man sakna han en hel vecka igen!!

Ringde till Dahlbomsbil tidigare å kolla om vinterdäcken hade kommit å de hade dom inte..
Fyyy vad jobbigt å tråkigt å bara vänta å inte veta nå när man får hämta den..
De går liksom inte å planera in så mycke heller när man inte vet när den kommer..
lr om man ska ställa in sej på att man inte får hämta den denna vecka heller :(
Dagen efter vi hämtat den så blir de barnenshus, måste kolla så att bilbarnstolen som Wille hade när han var liten fortfarande är som den ska.. ifall man måste köpa en ny sån.. man vill ju ha lite planerat iaf, sen vill man att lilla flickan ska sitta säkert:) ska väl även kolla på nån ny leksak till Wille hade jag tänkt..
Nån som vet nån bra leksak till 2åring? Helst så han kan lära sej nå av den.. traktorer å bilar har han så mycket.. så de behöver han nog inge fler av.. men nå som är riktigt skoj å lärorikt skulle ju inte vara fel:)
Till sommarn blir de nog till å köpa en tramp-traktor som han kan åka på! :) sen har han ju sin motorcykel å åka på ute oxå.. :)
Nu är de fiina dagar!! Häärligt!

Har blivit lite uppdatering här nu.. men när Wille är här hos oss så vill man ju umgås med han ist för å sitta här, så dom veckorna han inte är här blir de nog mer uppdatering :)

I torsdas på kvällen fick jag magsjuka.. å jag kan lova att de inte är nån höjdare å få de när man är gravid..
trodde lillan ville komma ut oxå.. fick jätte mycke värkar.. så jag ringde dit å kika å hon sa ju att jag fick bestämma själv om jag ville komma in lr inte för då måsta dom försöka stoppa det om de var på g..
men jag avvakta.. dom sa att de kunde vara  tarmarna som reta livmodern oxå.. å de var nog det, för än har hon inte kommit ut :)

usch de är så mycke som jag vill göra denna vecka!! Hur ska man hinna allt? :S
Söndag är de Sm final.. då ska vi åka dit iaf å kika.. tänk att man har varit på snart 2 sm-finaler..
När Bollnäs spelat? Men inte när byn vann! Det kan jag lova att jag ångrar.. skulle ha varit på nån sån oxå å sett hur duktig dom var! Men de är väl så.. man är ju en eftertänkare! :S

Nej.. nu får de räcka såhär.. nu ska jag gå å ta upp älgfärs å snabbtina de..
så kommer älsklingen hem snart.. så får vi fixa lite pizza ;) Bye!

Kommentarer

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0