Uppdatering 2

Som sagt vi hämtade bilen i tidags.. gav upp å vänta på den så jag ringde ner å kika om vi kunde skaffa vinterdäck på egenhand ist.. å de funkade bra, så älskling beställde däck.. fick dom idag när han sluta så då åkte vi till mor å far å bytte däck efter vi hade äte.. så nu ikväll blev de en sväng med den:)
Tidigare idag lånade ja mor å fars subba.. åkte till föräldragruppen.. efter det blev de en tur till Alfta med mor å kikade in på Ekmans, Knagga å blomsteraffären.. köpte en lampa å tulpaner:)
Tycker att de är så mysigt med tulpaner:) De blir så fräscht :)
Innan vi åkte på en tur med subban idag så tog vi en sväng om med dammsugarna..
T nere å jag uppe:) Imorse bytte jag gardiner, nu ska jag bara ha nå andra blommor och kanske andra lampor in hit sen är de färdigt, bytte gardiner inne i lilla rummet oxå.. och fönstrena har blivit putsade idag oxå, fast bara på insidan :)

Imorgon blir de en vända till barnenshus, öb åå dom affärerna som ffinns där :)
blir väl till å handla lite till bebisen.. funderar på en ny bröstpump, bärsele å lite annat smått:)
nää nu börjar bb igen:) Bye!


Kommentarer

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0